Heja Eslöv.

Säg Hej till en lägenhetsinnehavare. Eller blivande... Jag har nu skrivit på kontrakt med Ebo och en etta på 40 m2 är min från och med 1 november. Tack o bock. När jag cyklade "hem" till tåget efter min resa till Eslöv fanns det en glädje och lättnad i kroppen. Det var en skön och efterlängtad känsla. Den som nu är intresserad av att hjälpa till med all bärning och kånkning är välkommen att anmäla sig här på bloggen. Det kommer bli samling på Snövägen. Jag kan även möta upp i Lund om det är någon som föredrar det. Datum och tid för de som samlas på Snö är ännu inte bestämt, utan det kommer dyka upp här så småningom. För de som dyker upp först i skåne passar det bra att komma vid lunchtid och hjälpa mig att bära väskor från boendet i Lund till Eslöv.

Heja Eslöv!

Det var något mer jag tänkte dela med mig av, men det har jag glömt bort. Hej Guldfisk. Hoppas jag kommer på det senare...

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer
Postat av: SsF

Gött å höra. När blir inflyttningsfesten. ? Jag kan ta med en låda då :)

2010-09-07 @ 21:59:58
Postat av: Siw

Wow, det fixade sej snabbt tycker jag.

Grattis till din alldeles egna lya.

2010-09-08 @ 00:13:45
Postat av: Petronella

Det är iflyttningsfest alla dar i veckan. Bara att dka upp! Låda låter bra, packar du upp den också?



Tack Siw! Ja, det ska bli gött att ha något helt eget. :D

2010-09-08 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0