Varning!

VARNING! Se inte filmen frozen. Jag sitter här nu och vågar inte gå och lägga mig förrän Mickael gör mig sällskap.
Jag har hört en del folk som inte badar efter att sett filmen hajen. En enda gång i livet har jag åkt slalom i en skidbacke, efter den här filmen har jag konstaterat  att det blev första och sista gången. Jag klara Hajen helt utan men men den här skräcken blir jag nog inte av med. HJÄLP!
Vet inte vilken kategori filmen tillhör, antagligen någon mild form av skräckfilm. Fy, jag kommer drömma mardrömmar hela natten nu. Skyll dig själv hade mamma sagt. Men det va inte jag som valde film, hur hade jag kunnat ana det där!?
Det va bra så.
Maja ''ont i magen'' Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0