Vilet år är det?

Har suttit och skrivit 2009 på alla viktiga papper på jobbet idag, sen såg jag något papper där det stod 2010. Blev lite osäker vilket år det egentligen är så jag fick ju leta rätt på en ny kalender och insåg då att det är 2010. Är jag senil eller har jag bara lite för mkt att tänka på? Jag hoppas på det senare alternativet.

Jag har också hunnit se att Peckan har glömt det som vi i Västergötland/Värmland brukar kalla ironi. Klart jag vill träffa henne. Tycker bara att det är lite roligt gjort att hon ser till att hela Karlskoga ska stanna upp och boka upp Peckan tid på schemat. Men det gör vi ju alla så gärna. Lite hemlängtan är nyttigt och förhoppningsvis kanske det gör att man uppskattar tiden med sina nära och kära lite bättre och inte blir tjurig för små saker som hunger och liknande ;)

Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer
Postat av: Siw

Tror de är dax att skaffa sej en ny roll-on hi hi :)

2010-09-23 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0