Adjö!

Jag såg precis att Peckan tagit avsked från bloggen så jag passar väl på att göra detsamma. Jag menar, den lilla fritid vi kommer ha i sommar kan vi ju inte spendera bloggandes på en computer.
Jag tycker också att det passar ypperligt att ta adjö just nu eftersom gatan vi en gång startade på bloggen på och som liksom grundade tanken om centrumlivet nu byter namn. Så adjö viaduktgatan och adjö centrumlivet!
Jag ska väl också passa på och berätta lite om vad som har hänt och hur det ligger till i mitt liv för tillfället, det har ju hänt en del sen vi börja..
- Jag har flyttat
- Jag är numera sambo på riktigt, med alla fördelar nu det kan innebära.
- Jag har fått sommarjobb som biståndshandläggare i Kga.
- Jag har hunnit bli faster.
- Jag har hunnit hälsa på Peckan i annan stad än där hon hör hemma och lyssnat på barn med läskig skånedialekt.
- Jag blir 22 år i juli. Gammal som gatan.
- Jag tar socionomexamen i januari om allt går som planerat.
..
Jaha, kände att listan inte blev så underhållande som jag hade tänkt mig så jag nöjer mig där och går ut och njuter av lite påskledighet.
Men hade gött då ni tappra trogna läsare. Mamma, gråt inte du kan ju ringa till mig.
-
Det va bra så.
Maja

Kommentarer
Postat av: Siwert

Gråter inte , men snyftar gör jag iallafall.....

2011-05-05 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0