Främmat.

Sitter i soffan och väntar på att Peter ska vakna. Vi har lekt sedan gårdagen och han har sovit över här men av någon anledning vägrar han att vakna. Det känns som förr itiden. Igår sa han nämligen att jag måste väcka honom kl 11. Snäll som jag är hoppar jag upp och väcker honom kl 11. Han vägrar gå upp. Väck mig kl 12. Jag väcker honom kl 12. Han vägrar gå upp. Snart kommer han väl antagligen vakna och va arg för att jag inte lyckades få honom att gå upp. Då är allt som tiden när vi va kombos.
-
Igår va vi och kollade på SM i Karlstad och  Värmland fick dessvärre en tung start med en förlust med 4-3. Idag hoppas vi på bättre resultat. Om några minuter möter de Gotland så den matchen missar jag och sjusovarPeter men ikväll ska vi in och kolla när de möter Gästrikland.
(Peter och jag som Kid Rock och Pamela)
-
Det va bra så.
Maja Fröjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0