SM.

Igår blev även jag indragen i det där Innebandy-SM. Jag gillade att bli indragen, det är något visst med cuper och turneringar. Det är en helt underbar känsla att spela, nervositet, vilja, sammanhållning, glädje och besvikelse i en salig blandning. Nu när man blir lite äldre och cuperna blir färre får man sitta på läktarn allt oftare, då inser man vilken pina mina föräldrar har fått utstå under alla år av mitt och mina bröders idrottande. Jag hoppas att ingen av mina barn blir målvakt, för att sitta och vara nervös för en målvakts prestation kan inte vara lätt. Mats och Annika Ek har tre målvaktsbarn, stackare.

Jag hoppas att jag får spela en cup snart, för nu börjar jag bli väldigt spelsugen!

Det var bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0