Zappning blir.

Maja, nu är vi dåliga på att blogga!

Idag har jag ett sjukt svårt val att göra. Ska jag kolla på idrottsgalan eller handbolls VM? Jag började med att titta på VM men nu är det idrottsgalan som visas. Jag känner en viss plikt att heja fram de där karlarna som leker med en boll och det är ju spännande, när jag tog mod till mig och ändrade kanal så ledde sverige men det kan ju ändra sig på en pissekvart. Under idrottsgalan får jag inte bara se massa bra idrottsprestationer och vara stolt över att vara svensk. Utan jag får se massa fina klänningar och fina frisyrer. Åh, där visade de Kallas pojkvän, spännande! Äh, jag kan inte bestämma mig. OS i zappning kommer under kvällen att pågå på Tröskevägen. Hoppas jag vinner.

Det va bra så.
Petronella Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0