FASTER BLEV!

Jag har blivit faster igen! I onsdags kom lilla Nellie och nu har jag två små hjärtan att älska mer än något annat på denna jord. Jag funderade på i onsdags kväll hur man kan älska en människa man aldrig har träffat. Mycket underligt. I vanliga fall måste en person göra ett väldigt bra intryck och kanske under en lång tid för att man ens ska tänka tanken att älska. Men när det ploppar ut en såndär liten en så älskar alla den helt gränslöst mycket från första stund, även om man som jag inte ens fått träffa henne än. Men i och för sig så förtjänar de nog all kärlek de kan få för tänk så mycket glädje de kommer kunna sprida under en hel livstid.

Nu får ingen bli förvånad om jag helt plötsligt råkar dyka upp i Karlskoga, för det kommer nog bli svårt att h¨lla mig enda till påsk innan jag får kramas med lilltussan.
Tänk vilka underbara föräldrar mina brorsbarn har, oj vad jag saknar dom!

Maja, vad tror du om att para ihop nån av mina tjejer med Harry så familjen Fröjd och Ek får en riktig släkförbindelse?

Det var bra så.
Petronella Ek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0